måndag 9 augusti 2010

Inför höstenköp


Jag har blivit lite kär i den här stöveln från Din Sko. Den skulle sitta fint till hösten och jag sitter och räknar på om jag kanske har råd att köpa den innan löning :)

Annars så... ja, det är måndag men det känns helt ok. Det känns som att det kommer att bli en bra vecka *positive thinking* :D


Just det, vi såg ju Predators på bio i fredags. Jag hade nog fått för mig att den skulle vara snäppet bättre än vad den var, och då hade jag inte skyhöga förväntningar. Jag trodde att Adrien Brody skulle höja nivån aningen men han passade si så där i den här actionrollen. Men som helhet, helt ok actionrulle (dock inget jag kommer att se igen).


Igår såg jag en annan film, Fantastic Mr. Fox. Den var riktigt kul på sina ställen och aningen flummig (det är ju ändå en Wes Anderson-film), men jag trodde den skulle vara snäppet bättre även den. Jag tror jag ger den en trea, kanske en trea minus t.o.m...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar