onsdag 13 april 2011

The Departed och lite annat

The Departed (2006)

Förra fredagen såg jag och Erik om filmen The Departed (regisserad av Martin Scorsese), remaken på Hong Kong-rullen Infernal Affairs. The Departed är en välspelad och spännande polis- och gangsterthriller med Leonardo di Caprio, Matt Damon och Jack Nicholson m.fl. Rekommenderas!

Det var förresten ett bra tag sedan jag såg Infernal Affairs... man kanske skulle ta och se om den också?

Annars... jo, igår kväll hann jag avverka två avsnitt av Mad Men 4. Så himla, himla bra!

Idag är det för övrigt onsdag och dagens schema innehåller liksom andra onsdagar jobb, pilates, Halv 8 hos mig, Sveriges mästerkock och kanske Grey´s Anatomy (den nya serien Off the Map, som går på femman efter Grey´s, blev jag inte så imponerad av).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar