tisdag 15 november 2011

Top Model-skådisar

Damsels in Distress (2011)
Idag när jag bläddrade i DN Kultur på lunchen stannade jag upp vid en bild, som tillhörde en artikel om Whit Stillmans nya film Damsels in Distress , vilken just nu visas på Stockholm filmfestival. Jag stannade upp vid bilden eftersom att en av skådisarna i bakgrunden var så himla bekant. Jag satt och klurade ett bra tag på vilken film jag hade sett henne i, tills det slog mig att hon är ju en gammal Top Model-deltagare (säsong 11) och som jag hejjade på litegrann. Skådisen/modellen heter Analeigh Tipton.

Ja, där ser man...så kan det gå efter Top Model. En annan gammal Top Model-deltagare som syns på vita duken är Yaya DaCosta, hon var dock ingen favorit eftersom att hon hade en ganska jobbig "jag är bättre än alla andra-attityd".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar