fredag 26 oktober 2012

American Horror Story och lite annat

Från American Horror Story säsong 2 (Asylum)

Fredag! Det innebär t.ex. ett nytt avsnitt av amerikanska The Office. Sedan har ju nya American Horror Story startat och denna gång kretsar handlingen kring ett hemsökt mentalsjukhus. Till den nya säsongen efterlyser jag mer spänning och en bättre handling samt att det ska vara mer "kisa-mellan-fingrarna-läskigt".

Lönen har för övrigt kommit och så här i höstrusket blir man ju extremt sugen på en ny höst/vinterkappa. Jag har en vinterjacka jag gillar till när det blir riktigt, riktigt kallt, men något mellanting skulle ju sitta fint. Jag gillar den här från COS. Sedan finns ju väldigt många fina på bl.a. ASOS (ASOS är ju för övrigt grymt, fraktfritt från England liksom). Vem vet, kanske man slår till på en kappa under morgondagens shoppingtur. Fast jag är nog lite mer inställd på ett par nya jeans, ett par nya favoritjeans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar