torsdag 20 december 2012

OBS! Gossip Girl-inlägg (för den som vill skippa)

Dan och Blair i säsong 5 (pic source)

Igår softade jag ner mig i soffan framför det senaste Gossip Girl-avsnittet, men det visade sig ju vara det allra sista avsnittet någonsin. Det var jag inte beredd på! Jag har ju vetat att det här var sista säsongen, men trodde kanske att säsongen skulle ta juluppehåll för att fortsätta igen i vår eftersom säsongen bara hade kommit upp i tio avsnitt.


Det sista avsnittet av Gossip Girl var dessvärre ganska dåligt. Ok, lite kul med några kända gästskådespelar-inhopp. Det kändes dock som att manusförfattarna pressade in massor med saker på alldeles för kort tid. Sista säsongen var överhuvudtaget dålig. Jag tyckte den förra säsongen och den innan var mer underhållande, som när Dan och Blair hade sin grej, men det var väl förutsägbart att det i slutändan skulle bli Chuck och Blair (tråkigt!).

Nu är det i alla fall slutskrivet om Gossip Girl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar