torsdag 17 januari 2013

En update

Bild från alltommat.se

Tänka sig, fylla år och allt har man hunnit göra sedan sist. Jag tog som vanligt ledigt från jobbet på själva födelsedagen, en liten tradition, och på morgonen blev jag först uppvaktad av Erik med en semla (årets första semla och fler ska det bli) samt med ett gäng fina presenter. På kvällen kom familjen och ett par kompisar över och mamma hade lagat middagen så det enda jag behövde göra var att baka fikabrödet. En riktigt härlig dag (tack alla fina)!

Till en helt annan sak. Jag har letat efter en snygg löskrage att ha under olika tröjor. Denna "kragjakt" har dock tagit sådan tid så snart är väl det modet redan way ute, men who cares. Nu har jag i alla fall hittat en krage jag vill ha på COS. Denna! Alltså hur söt är den inte?! Om den finns kvar vid löning nästa fredag slår jag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar