måndag 12 juli 2010

Och så var det måndag...


Dagens inspiration står Garance Doré för (bilden är tagen härifrån)

Igår tog Spanien VM-guld i fotboll, hurra!! Matchen var spännande trots att det stod 0-0 hur länge som helst. En bra men ruffig match :)

Helgen som gick var great! I fredags tog jag, Marie och Susanna en sväng förbi Svartklubb som huserade på ett ställe som hette Högkvarteret. Det var en källarlokal och jeeezus vad svettigt det blev därinne! Vi höll i gång på dansgolvet så gott vi kunde men gav upp ca 00.30, en halvtimme innan stängning. Ganska bra jobbat ändå ;)


I lördags balkonghängde vi till kl 01.00. Så varmt var det så att man kunde hänga där heeela kvällen. Är det inte underbart?!! Jag älskar det! :D

Igår var det uppåt 30 grader varmt och jag tog mig två dopp i Rönningesjön. Det var 26 grader i vattnet så det svalkade knappt. Det är verkligen übervarmt hela tiden men jag försöker att inte klaga, det är ju faktiskt en sådan här sommar man drömmer om när det är vinter och äckligt kallt :)

Nu måste jag jobba lite för jag ska gå redan efter lunch. Bye bye! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar