lördag 3 juli 2010

Soft hemmakväll


January Jones som Betty Draper i Mad Men

Oj, en vecka har gått sedan jag sist skrev (bad bloglinda!)... Vad har hänt sedan dess, jo, jag har bl.a. köpt tredje säsongen av Mad Men. Jag har redan sett 6 avsnitt och känner att jag måste hejda mig, vill ju att den ska vara för evigt :D Första avsnittet började lite trevande men nu är den i gång och superbra som vanligt :)

Idag har jag annars en soft hemmakväll alone framför tv:n. Det känns bra för jag är aningen seg efter gårdagens utesväng (vin på uteservering, häng i Tanto och en drink på Strand).

Tidigare idag tog jag årets första dopp med Marie, Erik, Andreas och Emil. Det var underbart härligt i vattnet och det känns som att den svenska sommaren, när den är som bäst, är i gång på riktigt :)

Jag såg precis klart andra halvlek av Spanien och Paraguays kvartsfinal och den var riktigt spännande. Nu vet jag inte riktigt vad jag titta på... ska jag spara Mad Men och se House of Eliott kanske? Eller ska jag flippa mellan kanalerna och se vad det bjuds på? We will see... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar