torsdag 16 december 2010

Gårdagen

Bloggpynt a la Dita von Teese (ryska Harper´s Bazaar dec 2009, foto: Marcin Tyszka)

God morgon!

Som jag skrev igår skulle jag och jobbet förbi Marsipanbåten för att sedan gå på Dramaten. Marsipanbåten bjöd på massor av godsaker och jag kom hem med marsipan med kaffesmak och en vanlig, sötad med honung. Hur gott som helst (dock ganska dyrt). Och hur var teatern, jo asså, vi hann ju bara se 20 minuter då en av skådisarna helt plötsligt tog sig om magen och sa "jag måste ta en paus", var på han gick av scen. Efter några minuters undran om det kanske tillhörde pjäsen kom en annan av skådisarna ut och sa att de måste avsluta p.g.a. sjukdom. Så alla i teatern fick resa på sig och gå mitt i, så himla snopet! Jag gissar på vinterkräksjukan.

Annars, jo, det knallar och går... nu ska det jobbas och ikväll blir det nog en tur på stan. Usch, jag ligger verkligen efter med julklappshandlandet (i-landsproblem deluxe!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar