fredag 3 juni 2011

Klämdag

Dagens bild/bloggpynt får bli svenska ELLE:s senaste omslag

Idag är det klämdag och just nu är jag helt ensam på jobbet, men det ska väl komma ett par tappra själar till...

Igår var det röd dag och jag var ledig. Dagen började med scones framför The Office (än en gång måste jag rekommendera den serien, alltså sååå rolig!). Dagen fortsatte med lunch i Täby centrum och lite shopping (blommor till balkongen och en ögonskugga från Make Up Store i färgen Moscow). Efter allt detta gjorde jag iordning blommor m.m. på balkongen och satte mig sedan där och läste. Hur underbart är det inte att det är sommar?!

Förresten, jag beställde en t-shirt för några dagar sedan som borde komma när som helst. Den var den här med gorillatryck från Minimarket/MiniforMany (en del av pengarna går till välgörenhet för att skydda "cross river" gorillor).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar