tisdag 31 maj 2011

Tisdagsmorgon

Tabatha´s Salon Takeover

Det blev ett inköp på Topshop igår, ett halsband med kort guldkedja och en liten, liten rosagnistrande pärla. Supersött! Det var allt... jo, jag testade en bunt med kläder, men inget satt särskilt bra. Sedan stod jag och velade med en kjol (den här fast i blått utan batikmönster) inne på H&M från deras nya Wateraid-kollektion. Jag hann inte testa kjolen, men kanske idag... Äsch, nu ska jag sluta prata kläder och shopping.

Igår kväll tittade jag på ett inspelat avsnitt av Tabatha´s Salon Takeover, en riktigt underhållade program där Tabatha Coffey tar sig an frisörsalonger i kris (tänk Gordon Ramsay-stil fast byt ut restaurangerna mot frisörsalonger). Alltså, det kanske inte låter så bra, men I promise, det är riktigt kul. Programmet har visats på Kanal 5 på söndagar kl 17.05, dock är det slut för säsongen.

Nu - jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar