torsdag 15 september 2011

Deadwood m.m.

Alma i Deadwood (Molly Parker)
Så var vi igång med Deadwood säsong 2. Första avsnittet startade riktigt spännande och ett par nya karaktärer slängdes in. Jag hoppas den andra säsongen fortsätter så här och att den är minst lika bra som ettan.

Jag har vidare spelat in det sista avsnittet av BBC-serien The Hour, som hittills har varit en riktigt bra dramaserie (med en hel del spänning). Jag ser fram emot att titta på det sista avsnittet ikväll eller till helgen.

Det blev förresten ingen shopping i tisdags. Det vill sig bara inte, jag vet vad jag är ute efter i skoväg, men av allt det jag hittar känns inget rätt. Vilka problem man har... eller inte! När vi ändå är inne på shopping, Bianco har förutom skor, riktigt snygga väskor (nu börjar jag snegla på en sån istället för skor).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar