måndag 3 oktober 2011

Hejsan

Hyfsat måndagspigg Linda
Oj, det är ju nästan en vecka sedan jag skrev något. Vad har hänt sedan dess, tja, inget speciellt direkt. Jag har som vanligt jobbat och tagit det lugnt hemma i TV-soffan. I lördags hade jag och Marie stora shoppingplaner, dock kom vi inte hem med något, men vi hann i alla fall med en god fika på Vurma (det härliga höstvädret bjöd t.o.m. på utesittarväder) och en mycket trevlig "after shopping-middag" med Marielle.

Igår tog jag en sväng i TäbyC med mamma och jag kom hem med en ljusgrå, lite längre finstickad tröja från HM (den sitter på idag med ett par svarta tights = myskläder a la jobbstyle).

Så, det var en liten sammanfattning av de senaste dagarna. Nu ska jag dricka upp min cappuccino innan den kallnar och fortsätta jobbandet. Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar