måndag 17 oktober 2011

Höstens eventuella jackinvestering m.m.

Fredagens besök på Viggbyholms stationskafé
Jag hittade en riktigt snygg jacka på G-Star Raw igår och den skulle självklart sitta riktigt bra, typiskt eftersom att den var ganska dyr. Jag ska ta mig en ordentlig funderade på om den kan vara värd en investering för höst/vinter-säsongen samt gå tillbaka med ett gäng tröjor på mig och känna efter en gång till.

Helgen spenderades annars mestadels i hemmakrokarna. Jag och Erik tog ledigt i fredags, vilket så klart var hur härligt som helst! Vi promenerade i det fina höstvädret, fikade, spontanbowlade och kollade på film. I lördags var vi på trevligt 25-årskalas där det bjöds på både smörgåstårta och thaimat. Efter kalaset tog jag och Erik oss vidare till hans mammas lantställe där vi intog en mycket god paltmiddag. Jeeez, när jag tänker efter blev det väldans mycket mat i lördags :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar