fredag 13 januari 2012

Fredag den 13:e!!

Hej hej! Jag i min nya tröja ;)

Idag är det halt och jäkligt ute och inte nog med det, det är fredag den 13:e också. Det känns som en dålig kombination...

Till en helt annan sak. Igår kollade jag in den nya TV-serien Revenge på TV3 (kl 21). Första avsnittet var helt ok, lagom spännande, men kanske lite överdramatiskt på ett ändå underhållande sätt. En serie för tjejer skulle jag nog säga. Direkt efter Revenge visade trean ännu en ny serie, Up all night, en komediserie av och med Saturday Night-folk. Jag garvade till ganska många gånger så jag kommer definitivt att kolla in avsnitt två. Klicka på serienamnen för att läsa mer om dem, jag är nämligen lat och orkar inte sammanfatta handlingarna (sorry!).

Igår unnade jag mig en födelsedagspresent i förskott, en helt underbart mjuk och härlig kashmirtröja från Zaras rea (man ser en hint av tröjan på bilden ovan).

Nu ska det jobbas på för jag ska gå tidigare och fixa lite hemma innan tjejerna kommer över på middag, trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar