tisdag 10 april 2012

Nip/Tuck

DVD-framsida på den sjätte säsongen (bild från discshop.se)

Jag var riktigt fast i TV-serien Nip/Tuck för några år sedan, den om plastikkirurgerna Sean och Christian. Nip/Tuck var en bra blandning av spänning (riktigt spännande av och till) och humor. Den var också riktigt utflippad ibland, på ett underhållande sätt. Jag tror dock att det var någon gång under den femte säsongen, som jag tappade intresset, men för en vecka sedan hittade jag ett begagnat ex av den sjätte och sista säsongen på DVD (för ynka 79 pix). Jag har sett ett par avsnitt och även om den innehåller den gamla vanliga humor så är den mer deprimerande än vad jag kommer ihåg att tidigare säsonger har varit. Det återstår att se hur det hela kommer att sluta, lite spännande är det allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar