fredag 4 mars 2011

Filmfredag

Kurt Russel i The Thing (1982)

Ikväll lutar det åt pizzamiddag intagandes framför den gamla Carpenterklassikern The Thing med Kurt Russel. Vi började titta på den i veckan (undertecknad har, hör och häpna, inte sett den), men vi däckade och beslöt oss för att titta klart på den i helgen. Den verkar spännande och jag gillar ju Kurtan, så den tror jag på.

Vidare har jag en oöppnad box med kostymdramarullar (en version av Jane Eyre m.fl.), som jag fick i födelsedagspresent, vilken jag tänker öppna om jag får tillfälle (dvs. om Erik somnar eller drar till TV-spelsrummet) ;)

Just det, ikväll har den kritikerrosade, Oscarsvinnande filmen Black Swan premiär på svenska biografer. Nu vet ni det!

Nu ska jag avsluta jobbandet lite smått och dra tidigare, adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar