fredag 6 maj 2011

En fredagsrapport

Game of Thrones (2011)

Det är fredag och solen har uppenbarat sig igen efter några dagars frånvaro. Det har varit riktigt ruggigt, tänk höstrusk! Men nu så lovar väderleksrapporten vårväder igen, jippi för det!

Vad har hänt sedan sist? Jo, jag har tittat på det första avsnittet av Game of Thrones. Jag ska inte säga så mycket eftersom Erik inte har sett det ännu, men jag kan säga så mycket som att jag gillade det och är sugen på mer. Jag får komplettera den kortkorta recensionen lite senare när jag har sett några avsnitt till.

Jag kollade in IMDB imorse och bland nyheterna så låg trailern till nya Conan the Barbarian (var det förresten inte några svenskar som köpte Conan-rättigheterna?). Ja, vad säger man? Jag får genast floppvibbar, men den kan ju eventuellt vara pyttelite underhållande, en tvåa minus kanske..? :D

Idag efter jobbet blir det annars hemgjorda hamburgers och en radda med Lost (vi är äntligen inne på sista säsongen, yay!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar