måndag 30 maj 2011

Måndag

Dwight (Rainn Wilson) i amerikanska the Office

Förra veckan var det ganska hektiskt på jobbet, men jag var som tur var ledig på onsdagen (löningsdagen!), vilket var riktigt härligt. Lediga dagar mitt i veckan rekommenderas! Jag och mamma gick på stan och shoppade och vi svängde bl.a. in på nyöppnade Cos. Det var lite för mycket folk därinne för min smak så jag orkade inte prova något (men jag gick tillbaka och provade en del snygga grejer efter jobbet i fredags, dock blev det inga köp).

I fredags var jag och Erik på bio och tittade på The Hangover 2. Den var väl ok och hyfsat underhållande. Det bästa, liksom med den förra filmen, är ju slutet då man får se ett ihopplock av helt galna foton.

I TV-väg har det mest blivit The Office och Nurse Jackie säsong 2. Jag måste bara säga att amerikanska the Office är så himla, himla bra. Liksom kolla bara in det här, Dwight är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar