måndag 7 juni 2010

Måndag


Så var det måndag igen och här kommer en sammanfattning av helgens aktiviteter.

I fredags fyllde Eriks syster Sarah år och hon bjöd på en trevlig hemmafest med en massa mumsigheter (bl.a. min favorit, princesstårta). Vägen hem från Sarah till Täby var för övrigt ett "äventyr", oj va mycket konstigt folk som rör sig ute på kvällarna, meine gott!! :D

I lördags var jag över till Marielle och vi satte oss i lillparken med en massa gott och njöt av solen som tittade fram av och till... och efter det mötte jag upp Erik och stack iväg på ett 30-årskalas på trevliga stället Regents Pub.

Söndagen bjöd på supernice väder och "Täbyfikagänget" stack till Viggan och åt surdegsmackor.

Ja, det var väl helgen i en någorlunda kort sammanfattning... ja men just det, jag såg sista avsnittet av Sons of Anarchy säsong 1. Guuu, va bra den serien är!! Jag längtar verkligen tills andra säsongen släpps i Sverige (eller ska man köra på ett importköp och få den nu?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar