torsdag 10 juni 2010

Morrn morrn!


Morgonens photo booth :)

Gårdagen var riktigt trevlig! Jag började eftermiddagen med ett besök hos Azza som gjorde mig sommarfin och sedan mötte jag upp Susanna och Marie för middag på Vapiano i Gamla stan (vi saknade dig Marielle!). Jag gillade Vapiano, god mat och skönt att sätta upp all mat och dryck på ett kort man får när man går in, som man sedan lämnar in i kassan efter att man har ätit (så slipper man tjafset med gemensam nota). Nice! Och för övrigt hade de en grymt god chokladtårta för endast 35 spänn! :)

När jag kom hem såg jag ett avsnitt Nip/Tuck som var ganska bra och sedan såg jag till att fixa förinspelningar på några program som går under veckan jag är borta på Mallis :)

Nu ska jag fortsätta att dricka min cappuccino och jobba på... jag ska försöka gå lite tidigare i eftermiddag så att jag hinner kolla om det finns något roligt att köpa med sig i klädväg till semestern :D

Bye bye så länge! /L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar