tisdag 8 juni 2010

Tisdagstv


Förra Elle-omslaget för prenumeranter

Idag blev jag hemma från jobbet för jag sov himlans dåligt under natten och mådde sisådär när jag vaknade, men nu mår jag bättre och jag ser fram mot att fira lillbrorsan som fyller 29 år idag (hurra hurra hurraaaaa för bror!!!) :D

Idag har jag annars slappat i soffan och kollat på gårdagens Top Model-avsnitt (mina två favoriter blev klara för finalen, yey!). Sedan såg jag 5:ans säsongsavslutning av Desperate Housewives och jedrans vad det hände mycket, me likey! Inte nog med allt detta, jag har även klämt ett avsnitt House of Eliott. Nu är det nog med TV och jag ska börja göra mig iordning lite smått och kanske läsa några sidor av nya ELLE som damp ner i brevlådan :)


Kvällens TV är Ugly Betty, förinspelning check! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar