måndag 21 juni 2010

Semester!!


Emily Blunt i Wolfman

I lördags kom jag hem efter en superhärlig semestervecka på Mallorca. Det var helt underbart och jag saknar verkligen värmen och poolhänget. Jag vill tillbaka!! :)

Nu ska jag fortsätta semestersofta och vänta på att Erik kommer tillbaka efter sin springtur så att jag kan få lunch i mig. Förutom lunch ska vi fixa en hyrrulle och det blir nog Sherlock Holmes, som jag i och försäg såg på bio, men jag ser den gärna igen. Igår såg jag för övrigt två rullar, Wolfman och Daybreakers. Jag hade stora förväntningar på Wolfman som dock inte införlivades. Den hade bra skådisar (Benicio del Toro och Emily Blunt), var ganska snygg och helt ok men jag trodde den skulle vara mer spännande. Daybreakers var heller ingen höjdare men var ok som söndagsaction :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar