tisdag 11 januari 2011

Big Love s.04 och Californiacation

David Duchovny i Californiacation (2007)

Jag får verkligen inte nog av Big Love och tittar på avsnitt efter avsnitt (och de är ändå ganska långa, nästan en timme). Nu har jag bara två avsnitt kvar av fjärde säsongen och jag försöker att hålla lite på dem genom att varva med House of Eliott (som jag bara har ett avsnitt kvar av) och annat som går på TV. Fjärde säsongen är riktigt spännande men det händer nästan lite för mycket, om man nu kan säga så, det blir lite overkligt... men serien är fortfarande grymt bra! :)

När jag är klar med Big Love är jag lite sugen på att börja titta Californication igen, och köra i gång med den tredje säsongen. Jag gillade den andra säsongen mer än den första, och jag har hört att den tredje ska vara bra den med, så det ska bli skoj.

Jag gillar ju David Duchovny sedan Arkiv X-tiden och i Californiacation är Duchovny riktigt bra och det är roligt att rollfiguren Hank Moody är så himla olik Fox Mulder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar