fredag 14 maj 2010

Gratis e gott!


Morrn morrn! Sitter på jobbet med en gratisfrukost från stammisstället, en jättebra start på den här klämdagen då de flesta fortfarande ligger hemma och nannar gott i sina sängar medan jag håller ställningarna på kontoret ;)

Igår var det Kristiflygare och jag spenderade nästan hela dagen i soffan framför Big Love (snyft! snart har jag sett klart hela den andra säsongen som jag köpte för mindre än en vecka sedan). På kvällen tog jag en paus från soffliggandet och gick på bio och såg Clash of the Titans. Haha, kanske inte Oscarsmaterial men den var i alla fall underhållande för stunden :)

Ikväll får vi se vad det blir men det lutar åt filmkväll med the girls.


Dags att äta upp frukosten och få bort högarna på skrivbordet, ciao! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar