onsdag 12 maj 2010

Onsdagsmorgon


Hej, idag är det onsdag men det känns som en fredag eftersom att man är ledig imorrn, superyeay! :D

Ikväll ska det spelas brädspel och tv-spel hemma hos Marie och Emil och det ser jag fram emot, men för ska det jobbas... jag svischade in på jobbet för ett tag sen med en cappuccino från favvocaféet i t-banan, där jag för övrigt sprang i i brorsan :)


Just det, igår köpte jag en fin, hyfsat billig (199 kr) cardigan från Gina Tricot, se
här. Det är den jag har på mig över HM-linnet med en för övrigt cool illustration av Laura Laine. Tröjan kommer att vara perfekt till sommarkvällar (tror jag) eftersom att den är aningen glesstickad och i skönt material :)

Nä, nu får det räcka... dags att kämpa på med papprena på skrivbordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar