måndag 10 maj 2010

Måndag och dagens photo booth


Dagens photo booth visar mitt nytonade hår, aningen mörkare än vanligt :)

Jag köpte förresten Big Love säsong 2 och jag har hunnit se tre avsnitt. Jag är kanske inte jättehooked men avsnitt tre slutade spännande så ikväll kommer garanterat avsnitt 4 att avverkas.


Annars... jo, helgen var bra. Jag spenderade fredagskvällen med kompisar på restaurang Rimini och rundade av med Come Sleep:s spelning på Midsommargården (kanske inte det mest ultimata spelningsstället men jag hade kul).

I lördags tog jag och Erik det jättelugnt och det blev bl.a. hembakta scones till frukost och eftermiddagsfika på stammisstället Corner i TäbyC, och väl hemma sågs det film och Battlestar Galactica.

Söndagen såg ungefär likadan ut men med fika på Viggbyholms Stationskafé, där de har supergott surdegsbröd och bland de godaste kanelbullarna jag har ätit.

Dags att återgå till jobbandet, hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar