måndag 24 maj 2010

The Weekend...

Dagens photo booth

Helgen är schlut och det är måndag men det är helt ok eftersom att det bara är tre veckor kvar till sommarsemestern, yeeehaaa! :D

Helgen var toppenbra! I fredags satt vi (jag, Marie och Susanna) ute på 80s lounge nästan hela kvällen och njöt av det varma vädret. Vi fick för övrigt sällskap av en kille från Chicago som undrade om han kunde slå sig ner hos oss, en trevlig typ! Sedan fortsatte vi till Debaser Slussen där vi mötte upp Erik m.fl...tyvärr fick jag en hel öl över mig när vi kom dit. Det var säkert en olyckshändelse men ändå!! Inget att göra åt men kvällen som helhet var i alla fall superkul.

I lördags var det sommarvärme, alltså riktig högsommarvärme, och då blev det bl.a. en utefika på Viggancaféet (och premiär för bara ben).

Igår var vädret inte lika bra och jag och Erik satt i soffan nästan hela dan framför Animal Planet, och vidare fastnade jag framför en dokumentär om kidnappningen av Patti Hearst, som var riktigt intressant (vilken story!). Efter det åkte vi till Eriks faster där blev bjudna på mumsig grillmiddag (vildsvin!), och vi fick dessutom träffa hennes söta hund Fanni (en sådan här).

Japp, det var den helgen. Nu ska det jobbas på ordentligt för det är mycket som ska göras innan semestern (Mallorca, jag längtar efter dig!) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar