måndag 3 maj 2010

Helgen

Check, då kör vi en snabb genomgång av helgen som gick.

I fredags kväll kom Marie och Emil över till mig och Erik och tanken var att vi skulle börja med grillning men så kom det stora feta regndroppar, vilket innebar plan B, take away-kina. Efter maten körde vi två partier Tabu (grymt roligt sällskapsspel). Resten av kvällen spenderades framför Mariokart (wii). Alltid lika roligt! :D

I lördags åkte jag och Marie till Ett skafferi i Midsommarkransen (som har jättegoda frukostpaket) och fikade med bästis Marielle, vilket var supermysigt (som alltid :))

I söndags var det biodags, Iron Man 2. Jag gillade verkligen ettan och jag måste säga att tvåan var riktigt underhållande. Kanske något lång men annars bra... Robert Downey Jr passar jättebra i sin roll och sedan storgillade jag Sam Rockwells insats (han är för övrigt med filmen Moon där han också spelar bra, rekommenderas!).

Förutom allt detta så blev det lite seriekollande, bl.a. inspelade avsnitt av Ugly Betty och Desperate Housewives (och jag erkänner, ett avsnitt Gossip Girl också) :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar